شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

سیستم های حرارتی و برودتی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

آیا می دانید استفاده از فن کویل به جای رادیاتور در سیستم گرمایشی پکیج چگونه است؟


آيا مي دانيد استفاده از فن كويل به جاي رادياتور در سيستم گرمايشي پكيج چگونه است؟


مهمترين بخش كار در جايگزيني فن كويل به جاي رادياتور محاسبه افت فشار ناشي از طول مسير و چگونگي اجرا شدن لوله كشي ها از پكيج تا محل نصب فن كويل مي باشد.پكيج هاي گرمايشي ديواري ، داراي هد پمپ سيركولاتور 1 اينچ 5 يا 6 فوت هستند. در مسير لوله كشي تا رادياتور و فن كوئل مقداري از اين هد مصرف مي گردد و افت فشار در كويل آبگرم فن كوئل 3 فوت مي باشد كه اين قضيه در هر ساختمان به اجراي بهينه لوله كشي بستگي دارد.
اگر از پكيجي زميني با پمپ سيركولاتور قويتري استفاده گردد نصب فن كويل بدون بررسي هاي بالا به سهولت انجام مي شود.

جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد انواع فن كويل ها و قيمت فن كويل به لينك زير مراجعه نماييد

http://www.bamintahvie.com/category/air-condition/fancoil

محل نصب پمپ سیرکولاتور

دورترین فیکس بر روی حلقه ، پمپ های چرخه ای به جای هدر دادن انرژی در گرم کردن لوله کشی از آخرین فیکسچر به آبگرمکن ، آب گرم آماده را تا آخرین فیکسچر روی حلقه حفظ می کنند. نصب پمپ سیرکولاتور در دورترین وسایل روی یک حلقه گردش آب گرم اغلب به دلیل محدود بودن فضای موجود ، لوازم آرایشی ، محدودیت سر و صدا یا کمبود توان موجود امکان پذیر نیست. پیشرفت های اخیر در فن آوری گردش آب گرم باعث می شود از پمپاژ کنترل دما بدون نیاز به نصب پمپ در آخرین قطعه روی حلقه آب گرم بهره مند شوید. این سیستم های پیشرفته گردش آب گرم از یک پروب دما در تماس با آب استفاده می کنند که به صورت استراتژیک در آخرین قسمت روی حلقه نصب شده است تا لوله های بازده طولانی مدت گرمایش انرژی را هدر دهد. عایق حرارتی اعمال شده بر روی لوله ها به کاهش این فقدان دوم کمک می کند و مقدار آب لازم برای پمپاژ را به حداقل می رساند تا آب داغ دائماً در دسترس باشد.

سیستم چرخش سنتی آب گرم از خط آب موجود به عنوان خط برگشت از نقطه استفاده از دورترین نقطه از مخزن آب گرم به مخزن آب گرم واقع شده استفاده می کند. اولین مورد از دو نوع سیستم دارای پمپ سیرکوله نصب شده در بخاری آب گرم است در حالی که یک شیر کنترل ترموستاتیک "معمولاً باز" در دورترین فیکس از بخاری آب نصب می شود و هنگامی که آب گرم با شیر تماس پیدا می کند دریچه را کنترل می کند تا جریان متقاطع بین داغ و خطوط سرد نوع دوم سیستم از پمپ کنترل شده ترموستاتیک استفاده می کند که در دورترین فیکس از پکیج آب نصب می شود. این پمپ های کنترل شده ترموستاتیک غالباً دارای شیر چکشی "معمولاً بسته" هستند که از ورود آب در خط آب سرد به داخل خط آب گرم جلوگیری می کند. در مقایسه با یک خط برگشت اختصاصی ، استفاده از خط آب سرد به عنوان بازده ، مضرات گرم کردن لوله آب سرد (و آب موجود) را دارد. نظارت دقیق دما و کنترل جریان فعال می تواند از دست دادن آب سرد در خط آب سرد به حداقل برسد.


پیشرفت های فن آوری در صنعت این امکان را به وجود می آورد که تایمرها را برای محدود کردن کارها در ساعات مشخصی از روز کاهش دهند تا فقط در مواقعی که اشغال کنندگان از آب داغ استفاده می کنند ، اتلاف انرژی را کاهش دهند. پیشرفت های اضافی در فن آوری شامل پمپ هایی است که برای حفظ دمای آب داغ در مقابل پمپ به طور مداوم که انرژی الکتریکی بیشتری مصرف می کند ، روشن یا خاموش می شوند. کاهش زباله و ناراحتی در مصرف انرژی با جلوگیری از بروز سیفون خط آب گرم در سیستم های سیرکولاتور با حلقه باز که از خط آب سرد استفاده می کنند برای بازگشت آب به آبگرمکن امکان پذیر است. خط آب داغ سیفونینگ هنگامی اتفاق می افتد که آب از درون خط آب داغ یا به دلیل اختلاف فشار آب بین خطوط آب سرد و گرم مجبور به خط آب سرد شود. استفاده از شیر برقی "معمولاً بسته" با جلوگیری از ریختن آب غیر گرم از خطوط آب گرم در هنگام استفاده از آب سرد ، به میزان قابل توجهی مصرف انرژی را کاهش می دهد. استفاده از آب سرد فوراً فشار آب را در خطوط آب سرد کاهش می دهد ، فشار بیشتر آب در خطوط آب گرم باعث می شود آب از طریق دریچه های متقاطع ترموستاتیک "معمولاً باز" و دریچه های بازرسی جریان برگشتی (که فقط از جاری شدن آب سرد به خط آب گرم جلوگیری می کند) مجبور کند. افزایش تقاضای انرژی در بخاری آب.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ سیرکوله و فروش پمپ سیرکوله به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/پمپ-سیرکولاتور


تفاوت پمپ کفکش و پمپ چرخ دستی یا خردکننده

هنگام در نظر گرفتن اصطلاحات ، به یاد داشته باشید که تمام پمپ های چرخ دستی پمپ کفکش هستند اما همه پمپ های کفکش پمپ های چرخ دستی نیستند. پمپ کف کش به گونه ای طراحی شده اند که مواد جامد زباله را به قطر 2 می رساند. پمپ های چرخ دستی می توانند مواد زائد زباله را به دوغاب تبدیل کنند که از طریق لوله کشی راحت تر قابل حمل هستند. در این حالت ، "مواد جامد زباله" به زباله های آلی و دستمال توالت استاندارد می پردازد که به راحتی می توان آنها را تجزیه کرد.

تصور غلط رایج این است که پمپ های چرخ دستی می توانند اشیاء سنگین مانند محصولات زنانه ، پلاستیک و لباس های سست را از بین ببرند. اگر گرفتگی یک مشکل مداوم است - می گویند شما صاحب یک متل هستید و میهمانان درمورد آنچه در توالت فرار می کنند بی تفاوت هستند - ممکن است شما را از انتخاب پمپ خردکن یا برش مخصوص قفل انتخاب نکنید. خردکن ها به صراحت برای از بین بردن مواد جامد مصنوعی مانند پوشک یا بطری های پلاستیکی طراحی شده اند.

اندازه گیری و پیکربندی سیستم فاضلاب یک فرایند ظریف و جامع است. سایر فاکتورهای مهم که باید در نظر داشته باشید دمای مایع پمپاژ شده و همچنین مصالح ساختمانی خود پمپ است. مواد بادوام و ضمانت قوی توصیه می شود. بدانید که آیا این مواد برای برنامه های داخلی یا خارج از خانه رتبه بندی شده اند. اجزای فضای باز نیاز به ضد آب دارند.

اگر نمی خواهید با ناراحتی و هزینه خرید اجزای جداگانه مقابله کنید ، خرید بسته سیستم فاضلاب را در نظر بگیرید. بسته ها می توانند شامل کلیه اجزای از پیش مونتاژ شده باشند که روند کار را بطور قابل توجهی ساده می کنند. براس مشاهده قیمت پمپ کفکش به سایت بامین تهویه مراجعه کنید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مقاله اصی پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

منبع کویل دار چیست؟

منبع کویل دار از ورق فولاد نورد شده (گالوانیزه-سیاه) به روش برشکاری و جوشکاری تشکیل می شود که دارای عدسی های ابتدایی و انتهایی می باشد. در دیواره یا عدسی این منبع محلی برای نصب کویل درون مخزن در نظر گرفته می شود که این کویل وظیفه انتقال حرارت را دارد.ضخامت ورق های مورد استفاده در ساخت منبع کویل دار بسته به حجم و فشار کاری آنها از ضخامت 2 تا 10 میلی متر متفاوت است. ضخامت کویل بکار رفته در منبع کویل دار از نوع مس بصورت حلقوی یا رفت و برگشت منتهی به تیوب شیت و دیوایدر (جداکننده) است که مسیر رفت و برگشت را مجزا می سازد ضخامت کویل منبع کویل دار از 7/0 میلیمتر تا 1 میلیمتر بسته به سیال واسطه حرارت (آبگرم –آبداغ- بخار و ...) متفاوت است.سایز معمول کویل های به کار رفته در منابع کویل دار 4/1- 4/2- 8/7 اینچ است.

ابعاد منبع کویل دار

منبع کویل دار آبگرم می تواند به دو صورت افقی و عمودی طراحی و ساخته شود. منابع کویل دار افقی بدون هیچ گونه پایه و نگهدارنده عرضه می شوند و در هنگام نصب بنا به ارتفاع نصب پایه و نگهدارنده مناسب اجرا می گردد. منبع کویل دار افقی بدلیل فشار نسبتا ثابت در تمامی سطح داخلی منبع از یک سایز ورق با ضخامت معین تولید می شوند. اما در منابع کویل دار عمودی بدلیل وارد آمدن فشار زیاد به عدسی پایین می بایست این مسئله مد نظر قرارگیرد و در صورت لزوم ضخامت عدسی را تغییر داد.

جهت مشاهده ادامه مطلب و قیمت منبع کویل دار روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/storage-tank/water-heater-with-hot-water-coil

انتخاب پمپ سیرکولاتور مناسب

انتخاب پمپ سیرکولاتور در پروژهای تاسیسات مکانیکی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بطوریکه ، در صورت عدم انتخاب صحیح پمپ های سیرکولاتور تمامی سیستم های سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع عملا بلا استفاده یا بدون بازدهی مناسب خواهد بود ، بر این اساس انتخاب پمپ سیرکولاتور شبیه به ماشین حمل است که باید صحیح ، بدون هیچگونه کاستی و در زمان مشخص به کاربران برسد.

انتخاب پمپ های سیرکولاتور برای چیلر های سرمایشی ، دیگ های حرارت مرکزی ، گرمایش رادیاتور و شوفاژ ، سیرکولاسیون برج خنک کننده ، سیرکولاسیون فن کویل های و انواع مبدل های حرارتی باید با حساسیت بیشتر انتخاب شوند در واقع اولین گام برای شروع محاسبات پمپ های سیرکولاتور بعد از محاسبات بار حرارتی بدست آوردن هد و دبی پمپ سیرکوله می باشد.

این اطمینان به شما داده میشود در پایان این بخش به راحتی میتوانید هد و دبی انواع پمپ سیرکولاتور را برای پروژه های بزرگ محاسبه کنید ، نکات گفته شده دراین بخش در مورد محاسبه پمپ های سیرکولاتور عناوینی است که در آموزشگاهای تاسیساتی گفته می شود در این مقاله بصورت رایگان میتوانید نحوه انتخاب پمپ سیرکولاتور را بیاموزید.

نکات کاربردی در انتخاب و محاسبه هد پمپ سیرکولاتور:

از آنجا که سیستم های سرمایش و گرمایش به صورت سیکل بسته می باشد، فشار در سیستم های بسته معنی ندارد و هر نوع سیالی که در این سیستم ها گردش میکند صرفا برای گردش در مسیر لوله کشی است و نه رساندن آن سیال از جایی به جای دیگر.

باتوجه به این مطلب دانستن منطق استفاده از پمپ سیرکولاتور ضرورت پیدا میکند

در این قسمت سعی شده است که پمپ سیرکولاتور سیستم های سرمایش و گرمایش به صورت بنیادی و مفهمومی و همچنین ضرورت استفاده از آن به طور ساده تری بیان شود.

در صورت استفاده از پمپ سیرکولاتور ما فشار سیستم را بالا نبرده ایم ، بلکه توانسته ایم بر افت فشار های طولی و افت فشار محلی ناشی از سیستم لوله کشی ، شیرآلات ، دیگ ، رادیاتور ، فن کویل و هواساز غلبه کینم.

به عبارت دیگر هد پمپ سیرکولاتور برابر است با مجموع آفت فشار محلی و افت فشار طولی سیستم حرارت مرکزی.

از انجا که هد پمپ باید به اندازه ای باشد که آب را تا دورترین مبدل حرارتی و وسایل توزیع کننده به گردش در آورد ، لذا محاسبه هد پمپ سیرکولاتور بر اساس افت فشار های طولی و محلی بحرانی ترین مسیر (معمولا طولانی ترین مسیر) صورت میگیرد.

یعنی ابتدا طولانی ترین مسیر را پیدا می کنیم و سپس افت فشار های طولی و محلی آن را محاسبه می کنیم.

آنچه باید در مورد انتخاب محاسبه دبی پمپ سیرکولاتوربدانید :

وظیفه اصلی پمپ سیرکولاتور رساندن انرژی مورد نیاز و گردش آب در کل سیستم حرارتی و تهویه مطبوع می باشد.

چون که پمپ سیرکولاتور در مسیر بسته کار می کند ، وظیفه اصلی آن گردش آب است نه رساندن آب به مبدل حرارتی.

حامل انرژی بودن پمپ های سیرکولاتور به منزله آن است که انرژی باید در مدت زمان معین به مصرف کنندها برسد تا اختلاف دما بیش از حد نشود.

در انتخاب پمپ های سیرکولاتور این نکته بسیار حائز اهمیت است که در پمپ های سیرکولاتور ، دبی از فشار مهمتر است.


پمپ سیرکوله چیست؟

پمپ سیرکوله یا پمپ سیرکولاتور نوعی پمپ مخصوص است که برای گردش گازها ، مایعات یا دوغاب در مدار بسته استفاده می شود. از پمپ های سیرکولاتور معمولاً در یک سیستم گرمایش یا سرمایش هیدرولیک ، در حال گردش آب هستند. از آنجا که آنها فقط مایع را در یک مدار بسته گردش می کنند ، فقط باید بر اصطکاک یک سیستم لوله کشی غلبه کنند (برخلاف بلند کردن مایعات از نقطه ای از انرژی پتانسیل پایین تر تا نقطه ای از انرژی بالقوه بالاتر).


پمپ های سیرکوله همانطور که در سیستم های هیدرونیکی مورد استفاده قرار می گیرند ، معمولاً پمپ های گریز از مرکز برقی هستند. همانطور که در خانه ها استفاده می شود ، آنها معمولاً در کسری از اسب بخار قدرت کوچک ، آب بندی شده و دارای امتیاز هستند ، اما در کاربردهای تجاری از نظر اندازه آنها تا بسیاری از اسب بخارها متغیر است و موتور الکتریکی معمولاً از بدنه پمپ با نوعی اتصال مکانیکی جدا می شود. . واحدهای بسته شده مورد استفاده در مصارف خانگی اغلب دارای روتور موتور ، پروانه پمپ و یاتاقانهای پشتیبانی در ترکیب و مهر و موم شده در مدار آب هستند. این مانع از یکی از اصلی ترین چالش های پیش روی پمپ های بزرگتر و دو بخشی می شود: نگه داشتن مهر و موم محکم در آب که در آن محور پمپ وارد بدنه پمپ می شود.


پمپ سیرکولاتور اندازه کوچک و متوسط ​​معمولاً کاملاً توسط فلنج های لوله ای پشتیبانی می شوند که آنها را به بقیه لوله کشی های هیدرونیکی می پیوندند. پمپ های بزرگ معمولاً دارای پد هستند.


پمپ هایی که فقط برای سیستم های هیدرونیک بسته استفاده می شوند می توانند با اجزای چدن ساخته شوند زیرا آب موجود در حلقه به صورت اکسیژن رسانی به سیستم تبدیل می شود یا برای جلوگیری از خوردگی با مواد شیمیایی درمان می شود. اما پمپ هایی که دارای جریان پایدار آب اکسیژن و آب قابل شرب هستند که از طریق آنها جریان می یابد باید از مواد گران قیمت دیگری مانند برنز ساخته شوند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاهده قیمت پمپ سیرکوله ، فروش پمپ سیرکوله و خرید پمپ سیرکوله روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/پمپ-سیرکولاتور

نحوه اندازه گیری سیستم پمپ کفکش

فاضلاب بخار می کند. فکر کردن در مورد این خیلی چیز دلپذیر نیست و احتمالاً بیشتر افراد ترجیح می دهند فاضلابشان از بین نرود و از ذهن خارج شود. برخی از موارد به همان اندازه سردرد برای صاحب دارایی یا مدیر شهرداری به عنوان پشتیبان از فاضلاب فاضلاب است. این که ساختمان مورد نظر خانه یا تجارت باشد ، بوی فاضلاب می تواند یک محیط وحشتناک ایجاد کند. حذف فاضلاب و اندازه گیری پمپ جدید برای سیستم پمپ کفکش شما یک فرایند درگیر است.


اگر مشکلی مانند پشتیبان گیری از فاضلاب را تجربه می کنید یا به سرعت کافی آب نمی کشد ، مهم است که منشأ مشکل را تعیین کنید و در مورد راه حل های ممکن فکر کنید. اگر یک پمپ به دلیل سن یا ساییدگی طبیعی کار خود را متوقف کرد ، به راحتی می توان مدل قدیمی را با مدل جدید جایگزین کرد. اما شما باید از این فرصت استفاده کنید تا سلامت کلی سیستم فاضلاب خود را بررسی کنید.

به همین ترتیب ، اگر شما در حال ساختن خانه جدید هستید یا فقط زیرزمین خود را نوسازی کرده و می خواهید حمام اضافه کنید ، لازم است که تمام جنبه های حذف فاضلاب در سیستم شما در نظر گرفته شود. اگر سیستم یک پروژه جدید است ، شاید نصب یک حوضه فاضلاب جدید برای نصب یک حوضه نیاز باشد.


بررسی کل یک سیستم می تواند به شما در به روزرسانی زیرساختهای شما برای مطابقت با کدهای جدید ، شناسایی نقاط مشکل احتمالی قبل از وقوع آنها کمک کند یا حمل و نقل سیال شما را با کارآیی بیشتری انجام دهد و در طولانی مدت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.


این پست شما را با روند اندازه گیری پمپ کف کش برای یک سیستم طی می کند. اول ، درک اصول اولیه سیستم فاضلاب شهری و اینکه آیا شما واقعاً به پمپ کفکش نیاز دارید یا نه ، ضروری است.


درک نحوه کار سیستم های فاضلاب


بیشتر سیستم های شهری دارای دو نوع خط فاضلاب زیرزمینی هستند که به جمع آوری و دفع آب اختصاص داده می شوند: فاضلاب طوفان و فاضلاب بهداشتی.
فاضلاب طوفان رواناب سطح آب باران را از حوضه های جمع آوری جمع می کند و آب را به نزدیکترین مخزن طبیعی مانند رودخانه یا رودخانه منتقل می کند. فاضلاب بهداشتی فاضلاب را به طور مستقیم از ساختمان فاضلاب ساختمانی به تصفیه خانه منتقل می کند و در آن آلاینده ها حذف می شوند (برخی از شهرهای قدیمی دارای فاضلاب ترکیبی هستند).


برای ساختمانهایی که در سطح (سطح زمین) قرار دارند ، گرانش از انتقال فاضلاب به فاضلاب بهداشتی مراقبت می کند. اگر خط فاضلاب بهداشتی در سطحی بالاتر از خط فاضلاب منزل شما قرار داشته باشد یا اگر توالت زیر خط فاضلاب بهداشتی دارید ، پمپ کفکش لازم است ، همانطور که اغلب در حمام های زیرزمینی وجود دارد.

همانطور که از نام این دستگاه پیداست ، ایستگاه های بالابری فاضلاب نیز به پمپ های کفکش متکی هستند. ایستگاه های بالابر پیوندهای کاملی در زنجیره ای هستند که محلات را به مراکز تصفیه آب متصل می کنند.


کدهای مربوط به منطقه خود را بررسی کنید تا ببینید جنبه های شما در سیستم چیست. همچنین شهرداری شما باید سوابق دقیقی در مورد اینکه خط املاک شما در کجا به پایان می رسد و مالکیت عمومی شروع می شود ، داشته باشد. برای تعیین اینکه آیا مشکلی در خط فاضلاب املاک یا خط عمومی وجود دارد ، سعی کنید با شهر یا شرکت خدمات ارتباطی تماس بگیرید. یک متخصص لوله کشی نیز می تواند در تشخیص کمک کند.

سیستم فاضلاب به روشهای مختلف قابل تنظیم است. سیستم های اتوماتیک برای روشن یا خاموش کردن پمپ به سوئیچ های شناور و یک کنترل پنل نیاز دارند.
سیستم سیمپلکس یک سیستم یک پمپ در حالی است که یک سیستم دوتایی یک سیستم دو پمپ است که در آن هر پمپ بعنوان افزونگی برای به اشتراک گذاشتن بار کار درنظر گرفته می شود و در نتیجه فرسودگی کمتری روی پمپ ها ایجاد می شود. سیستم های Simplex بیشتر در تنظیمات داخلی استفاده می شوند. سیستم های دوبلکس برای کاربردهای شهری ، تجاری و صنعتی توصیه می شود.


انتخاب مدل پمپ کفکش مناسب


هنگام انتخاب مدل پمپ باید ولتاژ ، فاز قدرت ، آمپراژ و اسب بخار پمپ قبلی خود را بدانید. این اطلاعات باید روی برچسب پمپ ذکر شود.
اندازه متوسط مواد زائد در سیستم های مسکونی 1 ½ یا بزرگتر است. برای سیستم های تجاری یا صنعتی ، اندازه متوسط مواد جامد 2 ½ یا بزرگتر است.

جریان و سر دینامیکی کل (TDH) در انتخاب پمپ یکپارچه هستند. نیازهای جریان آب شما که در GPM اندازه گیری می شود ، براساس تعداد افرادی که از سیستم استفاده می کنند ، زمان استفاده اوج و تعداد وسایل آب (مانند توالت ، سینک) است. نمودارهای مربوط به واحدهای تأمین کننده آب برای هر دو بخش فردی و گروهی ، و همچنین نمودار تبدیل تقاضای WSFU به GPM را می توان در اینجا یافت.


GPM همچنین اطلاعات مهمی است که برای محاسبه TDH خود نیاز دارید. تمیز کردن لوله ها برای جلوگیری از گرفتگی ، چکش آب و جریان برگشتی بسیار مهم است. پس از جریان و سر ، می توانید پمپ را با استفاده از نمودارهای منحنی عملکرد پمپ سازنده انتخاب کنید.


انتخاب حوضچه


حوضه فاضلاب یا مخزن نگهدارنده به عنوان یک مخزن موقتی برای فاضلاب استفاده می کند و در عین حال پمپ کفکش غوطه وری را نیز دارد که فاضلاب را به خط اصلی فاضلاب منتقل می کند. اندازه صحیح حوضه برای تخلیه صاف ، جلوگیری از سرریز و اطمینان از دوچرخه سواری ایمن پمپ بسیار مهم است.

برای اندازه گیری حوضه خود ، مواردی را که باید در نظر داشته باشید اینجاست:

- خواه از سیستم ساده یا دوبلکس استفاده می کنید.
- مصالح ساختمانی متناسب از بدنه حوضه و درب (پلی ، فایبرگلاس ، فولاد).
لوله متناسب است: حوضه دارای لوله تخلیه و مکش است که اندازه آن باید با لوله فاضلاب و لوله تخلیه پمپ مطابقت داشته باشد.
- درب حوضه باید از دریچه ای برای جلوگیری از انسداد هوا و کمک به مدیریت گازها برخوردار باشد.
اندازه مناسب برای ورودی حوضه.
- ریل های راهنما: به شدت توصیه می شود که یک حوضچه را روی سیستم ریلی راهنمای نصب کنید. راه آهن راهنما باعث می شود تا پمپ آسان شود ، ضمن حفظ امنیت پرسنل ، زمان و هزینه نگهداری را کاهش دهد.

ظرفیت واقعی حوضه برای اطمینان از چرخه مناسب پمپ از اهمیت زیادی برخوردار است. به عنوان مثال ، اگر حوضه برای نیازهای جریان شما خیلی کوچک باشد ، پمپ برای تخلیه آب و جلوگیری از سرریز جریان دارد.

حداقل حداقل قطر 24 اینچ برای سیستم های سیمپلکس مورد نیاز است در حالی که سیستم های دوبلکس حداقل به 36 نیاز دارند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps


از پمپ کفکش برای چه استفاده می شود؟

از پمپ کفکش برای انتقال مایعات و مواد جامد فاضلاب از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود. معمولاً در کاربردهای مسکونی فاضلابها شامل مواد جامد نرم تا قطر 2 is از حوضه فاضلاب به سیستم فاضلاب یا مخزن سپتیکی پمپ می شوند. ... پمپ کفکش از طریق 10-25 فوت انجام می شود.

سیستم پمپ کفکش چیست؟

عملکرد پمپ کف کش حرکت مایعات و مواد جامد فاضلاب بین یک مکان و مکان دیگر است. به طور معمول ، در کاربردهای مسکونی ، فاضلاب (از جمله مواد جامد نرم تا قطر 2 ") از حوضه فاضلاب به سیستم فاضلاب یا مخزن سپتیک پمپ می شود.


پمپ کفکش به چه اندازه نیاز دارم؟

اندازه متوسط مواد زائد در سیستم های مسکونی 1 ½ یا بزرگتر است. برای سیستم های تجاری یا صنعتی ، اندازه متوسط مواد جامد 2 ½ یا بزرگتر است. جریان و سر دینامیکی کل TDH) ) در انتخاب پمپ یکپارچه هستند.


پمپ کفکش و پساب - صنعتی

پمپ های کفکش ، پمپ های ضد آب غیر مسدود شده برای کاربردهای سنگین صنعتی یا تجاری. پمپ های کفکش غیر مسدود نیز در سیستم های بسته بندی شده با حوضه و ریل قرار می گیرند.

پمپ های کفکش و فاضلاب زیر آب در یک مرحله و سه فاز ، تمام ولتاژها قرار دارند. این پمپ های تجاری شامل سیم های برق با قدرت طولانی هستند اما اکثر آنها هیچ گونه شاخه ای ندارند.

پمپ کفکش

پمپ های کفکش برای رسیدگی به فاضلاب با زباله های جامد معلق تا 2 اینچ طراحی شده است. این پمپ ها برای کار با تخلیه ضایعات توالت طراحی شده اند. پمپ های چرخ دستی پمپ های کفکش با تیغه های چرخ دستی برای کاهش مواد جامد هستند. پمپ های کفکش چرخ از 2HP شروع می شوند.


پمپ های پساب

پمپ های پساب ، یا پمپ های آب خاکستری ، برای تخلیه آب با مقدار متوسط ​​مواد جامد معلق ساخته شده اند. این پمپ ها می توانند مواد جامد با اندازه کوچکتر را کنترل کنند و در سیستم های سپتیک یا گودالهای گریزنی که توالت ندارند متصل هستند. برنامه های پمپ پرکننده معمولی مواد جامد را تا تقریبا ¾ اینچ می گیرند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ کفکش ، فروش پمپ کفکش و خرید پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

تفاوت پمپ کفکش و پمپ شناور

اغلب پمپ های شناور چند پروانه و دیفیوزر دارنددر حالی که پمپ های کف کش دارای یک تا دو پروانه هستند.

ایجاد فشارهای بالا با حداقل مصرف انرژی می شود نتیجه و بازخورد طراحی پمپ های شناور با تعداد پروانه بیشتر است.

معمولا پمپ کفکش برای آبرسانی در ارتفاع های کم طراحی شده اند که بعضی از پمپ های کفکش که در داخل کشور تولید شده اند ، تا ارتفاع 180 متر را پشتیبانی می کنند و در مواردی که برق مصرفی پمپ از اهمیتی ویژه ای برخوردار است استفاده از پمپ های شناور بجای پمپ های کف کش توصیه می شود. پمپ های شناور قابلیت تولید فشار تا 50 بار معادل500 متر ارتفاع ستون آب را دارا می باشند.

پمپ های شناور از دو قسمت الکتروموتور و پمپ بصورت مجزا تشکیل شده اند که بواسطه فلنج با هم کوپل می شوند، در حالی که در پمپ های کفکش الکتروموتور و پمپ بصورت یک پارچه طراحی شده است. طراحی پمپ های شناور بصورت مجزا می باشد که این مورد را می توان از مزایای پمپ های شناور بر شمرد. و در مواردی که الکتروموتور نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد، براحتی بدون باز کردن پمپ امکان پذیر است.

پمپ های شناور آب را از قسمت میانی مکش می کنند اما در پمپ های کف کش از قسمت پایین آب مکش می شود.

اغلب در پمپ کف کش تکفاز خازن در درون پمپ تعبیه می شود، اما در پمپ شناور تکفاز به دلیل محدودیت فضا، خازن بصورت جداگانه ارائه می شود که می تواند در درون تابلو برق نصب شود.

قطر پمپ های شناور در یک دبی یکسان با پمپ های کفکش، بسیار کمتر می باشد و قابلیت نصب در چاه های مته ای را دارد. معمولا قطر پمپ های شناور بین 3 تا 12 اینچ می باشد، اما قطر پمپ های کف کش از 10 اینچ به بالا است.


انواع پمپ کفکش از نظر نحوه نصب

پمپ کف کش ثابت
پمپ کف کش متحرک



جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی و قیمت پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps

آشنایی بیشتر با لوازم و تجهیزات استخر

در این مقاله با انواع تجهیزات استخر و کاربرد آنها در داشتن استخری تمیز و زیبا بیشتر آشنا می شوید.

پمپ های استخر و موتور

پمپ های استخر قلب سیستم تصفیه استخر شما است. پمپ های استخر ، گردش آب را از طریق فیلترها ، بخاری ها ، کفگیرها و ویژگی های آب حفظ می کند. گردش آب آسانترین راه برای بهبود شرایط تمیز و سالم شنا است. برای هر تنظیم استخر ، پمپ های منفرد ، سرعت دوگانه و سرعت متغیر پیدا خواهید کرد.

برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/article/good/تجهیزات-استخر-و-جکوزی-لوازم-استخر

فیلترهای استخر


فیلترهای استخر همانطور که از طریق سیستم تصفیه گردش می کند ، آب استخر را تمیز می کند. سه نوع اصلی فیلتر استخر عبارتند از فیلترهای Sand ، D.E. فیلترها و فیلترهای کارتریج.

پاک کننده های اتوماتیک استخر

یک راه مناسب برای نگهداری استخر با یک تمیز کننده خودکار استخر است. آنها به کاهش نیاز به مسواک زدن ، اسکیت و خلاء دستی استخر کمک می کنند تا مشتریان بتوانند زمان بیشتری را برای لذت بردن از استخر خود صرف کنند و زمان کمتری برای تمیز کردن آن داشته باشند. لسلی دارای سه نوع تمیز کننده اتوماتیک استخر: روباتیک ، ساکشن و فشار فشار.

بخاری استخر

بخاری استخر ، صرف نظر از دمای بیرون ، آب استخر را در تمام طول سال لذت بخش می کند. چه به دنبال باز کردن استخر در اوایل بهار باشید و چه در اواخر پاییز باز باشد ، یک بخاری استخر به سرعت کار را تمام می کند. لسلی مجموعه متنوعی از بخاری های گازی طبیعی ، بخاری استخر پروپان و بخاری های استخر برقی را برای نیاز هر استخر شنا حمل می کند.


چراغ های استخر

چراغ های استخر زیبایی زیبایی استخر شما را در شب افزایش می دهد و زمان شنا را تمدید می کند و استخر شما را حتی بیشتر لذت بخش می کند! ما لامپ های روشنایی و جایگزینی استخر را با وضوح ، رنگ و تنظیمات کاملاً قابل تنظیم ارائه می دهیم که جلوه نورپردازی چشمگیر را به هر فضای بیرون اضافه می کند. این که آیا شما به دنبال انرژی چراغ استخر LED با انرژی کارآمد ، سرمایه گذاری اولیه پایین تر برای روشنایی استخر رشته ای ، نمایش های رنگی درخشان یا روشنایی چشم انداز و چشم انداز هستید ، ما آنچه نیاز دارید را داریم.


مرکز تجهیزات استخر با کیفیت

مرکز تأمین استخر یک فروشگاه برای همه نیازهای تجهیزات استخر شما است. ما انتخاب کاملی از بهترین تجهیزات استخر را برای کمک به شما در ایجاد حیاط خلوت شما در محلی برای تابستان امسال در اختیار شما قرار داده ایم! آیا چیزی همانطور که باید کار نمی کند؟ ما همچنین قطعات تجهیزات استخر را به شما کمک می کنیم تا از تابستان خود سریعتر استفاده کنید. مرکز تامین استخر انواع مختلفی از فیلترها را برای اطمینان از اطمینان از استخر شنا در استخر شما دارد. از فیلترهای شن و ماسه و فیلترهای کارتریج گرفته تا فیلترهای DE (زمین مادون قرمز) ، همه آنها را داریم! برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


محبوب ترین فیلترهای ما و مواردی که به مشتریان ما توصیه می کنیم عبارتند از:

فیلترهای شنی Hayward

فیلترهای شنی Pentair Tagelus

کارتریج های جایگزین برای فیلترها Hayward ، Pentair ، Jandy و Sta-Rite

در مورد نیازهای تصفیه آب استخر خود با کارشناسان ما صحبت کنید و آنها فیلتر صحیحی را ارائه می دهند که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد.


پمپ های استخر مؤثر

آیا به دنبال پمپ استخر کارآمد هستید که عملکردی عالی را ارائه دهد؟ پمپ مناسب استخر شما به چند عامل مهم مانند اندازه استخر شما و نوع استخر آن بستگی دارد (بالاتر از زمین یا زیر زمین). اندازه و نوع استخر شما هر چه باشد ، می توانیم به شما کمک کنیم پمپ مناسبی را برای شما پیدا کنیم! ما محبوب ترین پمپ ها را در فروشگاه خود حمل می کنیم اما می توانیم آنچه را که در موجودی نداریم سفارش دهیم.

PUMPS POOL برای عملکرد آنها شناخته شده است

ما معتقدیم که پمپ های زیر بهترین عملکرد و کارایی را ارائه می دهند:

Hayward - Super Pump: پمپ استخر استخر پرفروش در جهان است

Hayward - Super Pump VS: شما می توانید تا 80٪ صرفه جویی در هزینه انرژی نسبت به موتورهای تک سرعت داشته باشید.

Pentair - SuperFlo VS: آنها پمپ هایی با انرژی هستند که برای ساعت های 24 ساعته واقعی و رابط های بصری مناسب هستند. این ایده آل برای برنامه های جدید و استاندارد جایگزینی پمپ است.

پاک کننده های پیشرفته و خودکار استخر

رفته است روزهایی که شما برای تمیز کردن کف و دیوارهای استخر خود مجبور به پایین آمدن هستید! پاک کننده های پیشرفته اتوماتیک استخر می توانند سریعتر کار بهتری را برای شما انجام دهند. به نظر می رسد کمی گران است ، اما در دراز مدت ، ارزش سرمایه گذاری را دارد. ما انتخاب زیادی از تمیز کننده های استخر را در اختیار شما قرار می دهیم ، بنابراین می توانید یکی از آنها را که متناسب با نیاز و بودجه شماست انتخاب کنید. بعضی از تمیز کننده های استخر روباتیک که در اختیار ما قرار می گیرد شامل موارد زیر است:

پاک کننده استخر

Polaris - P955: این تمیزکننده استخر روباتیک سیستم آسانسور آسان را با ریموت دستی قابل تشخیص ، نشانگر قوطی کثیف و خلاء گرداب ارائه می دهد.

Maytronics - M400، M600 و M500: این تمیزکننده استخر رباتیک درجه یک با ضمانت سازنده سه سال تولید کننده ارائه می شود.

Maytronics - S300 & S300i: ویژگیهای پیشرفته ای مانند تصفیه چند لایه را ارائه می دهد. تقریباً در نیمی از زمان می توانید از حالت سریع برای تمیز کردن کارآمد استفاده کنید.

ما موجودی از پاک کننده های استخر مکش را داریم که عملکردی عالی را ارائه می دهد و نگهداری آنها آسان است. آن ها هستند:

هایوارد - AquaNaut® 400: این اولین تمیز کننده استخر مکش گوشه ای به گوشه است که بدون گرفتگی کار می کند.

Zodiak - MX8 Elite: این اولین پاک کننده استخر مکش با برس های سایکلونیس است که باعث تمیز کردن استخر شما می شود.

Zodiak - DC33: پاک کننده استخر کنار ساکشن به سبک دیسک است که عملکرد آرام را ارائه می دهد.

لطفا فراموش نکنید که در مورد تخفیف های وارد کننده سازنده سؤال کنید. تمیز کننده های اتوماتیک استخر باعث می شود تا در هزینه شما عزیزان صرفه جویی شود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


ازن ژنراتورهای کلر

فرآیند کلرزنی نمک یک روش عالی برای تصفیه آب استخر شما است. و تولید کننده های کلر نمکی با کیفیت کمی در بازارهایی مانند کلرناتور آب نمک هایوارد وجود دارد. اگر به دنبال یکی هستید ، می توانیم کمک کنیم. به فروشگاه ما بروید و با کارشناسان استخر ما صحبت کنید!

برخی از سیستم های آب نمکی که در اختیار ما قرار دارد:


هایوارد - AquaRite (برای استخرهای زیرزمینی حداکثر 40،000 گالن یا 152،000 لیتر): این بهترین تولید کننده کلر الکترونیکی کلر است ، که در رفع نیاز به مخلوط کردن ، اندازه گیری و آشفتگی اطراف آن با کلر مایع (قرص کلر) کمک می کند. استفاده از این سیستم تجربه شنا شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

هایوارد - AquaRite 900 (برای استخرهای زیرزمینی حداکثر 40،000 گالن یا 152،000 لیتر): این کالای نمونه است که کلر نمک برتر را ارائه می دهد. با این حال ، حاوی یک عمر طولانی TurboCell است که 25 درصد کلر بیشتر در طول عمر خود نسبت به سایر سیستم های AquaRite تولید می کند. شما می توانید مطمئن باشید که سرمایه گذاری بلند مدت انجام داده اید.

هایوارد - نمک کم AquaRite (برای استخرهای زیرزمینی تا 30،000 گالن یا 114000 لیتر): این یک رویکرد سازگار با محیط زیست برای ضد عفونی کردن استخر است. بله ، درست است! واحد نمک کم AquaRite در مقادیر کم نمک و به همان میزان کم نمک 1200ppm عمل می کند.

لطفا فراموش نکنید که در مورد تخفیف های وارد کننده سازنده سؤال کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ژنراتور کلر نمک


قطعات جایگزین و لوازم جانبی

ما یک قسمت گسترده از قطعات جایگزینی را برای نیازهای استخر و تامین آبگرم شما ، از جمله لوله ، واشر ، چرخ دنده ها و فیلترهای استخر ، پمپ ها ، سیستم های گرمایشی و پاک کننده های اتوماتیک همه مارک ها و مدل های مختلف حمل می کنیم. اگر تجهیزات استخر خود را تعمیر می کنید و به یک قسمت جایگزینی نیاز دارید ، می توانیم به شما کمک کنیم تا آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید!

معمولاً به نظر می رسد تعمیر تجهیزات استخر کاری است که متخصصان این کار را انجام می دهند. اما وارد آن نشوید ، مگر اینکه بدانید که چه کاری انجام می دهید ، زیرا ممکن است هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد. در صورت نیاز به کمک ، با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس حاصل نمایید.


جهت مشاهده مشخصات فنی ، تصاویر و قیمت تجهیزات استخر ، فروش تجهیزات استخر و خرید تجهیزات استخر و لیست قیمت تجهیزات استخر به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/article/good/تجهیزات-استخر-و-جکوزی-لوازم-استخر

12345
last