ساختار هواساز

چهارشنبه 2 بهمن 1398
11:48
بامین تهویه

هواساز معمولاً در اطراف یک سیستم فریم با پانل های فرو فلزی ساخته می شود که مطابق با تنظیمات قطعات لازم است. این فریم در ساده ترین شکل ممکن است از کانالها یا بخشهای فلزی ساخته شده باشد و دارای پانل های تزئینی فلزی منفرد است.


هواساز


این فلز به طور معمول برای محافظت طولانی مدت گالوانیزه می شود. برای واحدهای در فضای باز نوعی درب ضد آب و آب بندی اضافی در اطراف اتصالات فراهم شده است.

نگه دارنده های بزرگتر از یک سیستم قاب بندی فلزی مربع با پانل های دوجداره و عایق ساخته می شوند. چنین ساخت و سازهایی باعث کاهش افت گرما یا افزایش گرما از هواساز و همچنین تضعیف آکوستیک می شوند. دستگیره های هوای بزرگتر ممکن است چندین متر طول داشته باشند و به صورت مقطعی تولید شوند و بنابراین برای استحکام ، ریل های پایه فلزی زیر واحد ارائه می شوند.


در جایی که تامین و استخراج هوا به نسبت مساوی برای یک سیستم تهویه متعادل مورد نیاز است ، متداول است که هواساز های عرضه و استخراج هوا به صورت جانبی یا پیکربندی به یکدیگر متصل شوند.


اجزاء هواساز

قطعات هواساز در اینجا به ترتیب تقریبی ، مجرای بازگشت (ورودی به AHU) ، از طریق واحد ، مجرای تأمین (خروجی AHU) تشریح شده است.


جهت مشاهده ادامه مطلب ، قیمت هواساز ، فروش هواساز و خرید هواساز به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید.

منبع : بامین تهویه



[ بازدید : 88 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیستم های حرارتی و برودتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]