لوازم و تجهیزات سونا خشک

سه شنبه 15 بهمن 1398
12:50
بامین تهویه

سونا خشک چیست؟

سونا خشک ، اتاقیست با دیواره های عایق که بدنه آن توسط صفحات چوبی پوشانده شده است. در سونای خشک همان طور که از نامش پیداست از هوای گرم و خشک به منظور افزایش دمای محیط و افزایش تعریق در بدن انسان ها استفاده می شود، که این عمل جنبه درمانی داشته و سبب می شود سموم و مواد زاید از بدن انسان خارج شود.

بهترین دمای برای سونای خشک دمایی بین 70 تا 90 درجه سانتی گراد می باشد.

برای مشاهده قیمت و تصاویر انواع تجهیزات و لوازم سونا خشک و تجهیزات استخر به سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pool/سونا-خشک

استفاده از سونا خشک بیش از سونای بخار مکانیزم بدن انسان را تحت تاقیر قرار می دهد.
استفاده از سونا خشک برای رگ های خونی ، سیستم ایمنی بدن و عملکرد های غیر ارادی اعصاب مفید است.
در دستورات پزشکی سونای خشک بیشتر از سونای بخار پیشنهاد می گردد و سونای بخار بیشتر برای تمدید اعصاب و خوش گذرانی پیشنهاد می شود.
استاندارد دما در سونا خشک بین 80 تا 100 درجه سانتی گراد است و استاندارد دما در سونا بخار بین 40 تا 50 درجه سانتیگراد است.

هیتر سونا خشک

برای گرم کردن و گرم نگهداشتن سونای خشک از هیتر سونا خشک استفاده می شود. در واقع می توان گفت قلب هر سونا هیتر سونا است. بنابراین انتخاب هیتر متناسب با شرایط و ویژگی های سونا از اهمیت ویژه ای برخورد است.

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب هیتر باید به آن توجه کنیم مقدار توان یا قدرت هیتر است. چرا که کمتر و یا بیشتر بودن آن در هر دو صورت مشکلاتی به همراه خواهد داشت.

کم بودن توان یا قدرت هیتر سبب می شود اتاق سونا خشک دیر تر گرم شود و یا به خوبی گرم نشده و به دمای دلخواه نرسد و تبعا به دنبال آن راندمان حرارتی هیتر نیز پایین خواهد آمد. از طرفی بالا بودن توان هیتر در تنظیم دمای مطلوب و دلخواه معضلاتی ایجاد می کند و سبب افزایش مصرف برق و هزینه های مربوطه می شود. لذا توصیه میکنیم در انتخاب هیتر برقی سونا خشک به موارد زیر توجه فرمایید.

منبع : بامین تهویه


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیستم های حرارتی و برودتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]