پمپ کفکش چگونه کار می کند؟

يکشنبه 27 بهمن 1398
12:09
بامین تهویه

پمپ کفکش چیست؟

از پمپ کفکش برای انتقال مایعات و مواد جامد فاضلاب از یک مکان به مکان دیگر استفاده می شود. معمولاً در کاربردهای مسکونی فاضلابها شامل مواد جامد نرم تا قطر 2 is از حوضه فاضلاب به سیستم فاضلاب یا مخزن سپتیکی پمپ می شوند. یک .پمپ کفکش در پایین ترین نقطه حوضه فاضلاب نصب شده است.

از آنجایی که پمپ کف کش بیشتر اوقات غرق می شود ، به آن به عنوان پمپ کفکش زیر آب نیز گفته می شود. پمپ کفکش می تواند حالت اتوماتیک ، دستی یا دوتایی داشته باشد. یک پمپ حالت دوتایی شامل یک پلاگین piggyback است که امکان استفاده از پمپ را به صورت دستی فراهم می کند ، در نتیجه پمپ از سوئیچ عبور می کند و مستقیماً به سوکت یا به صورت خودکار وصل می شود ، که در آن پمپ از طریق سوئیچ شناور وصل شده و کار می کند. فقط هنگامی که سوئیچ فعال است.

با توجه به احتمال سرریز فاضلاب ، معمولاً توصیه نمی شود در داخل حوضه فاضلاب از پمپ کفکش دستی استفاده کنید.

پمپ های کفکش پمپ های سانتریفیوژ هستند که طراحی خاص آن را قادر می سازد بدون داشتن گرفتگی پمپ ، مواد جامد را عبور دهد. هنگامی که پمپ روشن می شود ، موتور شروع به چرخش پروانه می کند ، این فشار را ایجاد می کند که آب را به درون پروانه فشار می دهد و به داخل لوله تخلیه می رود.

انواع پمپ های کفکش

پمپ های پساب - پمپ های کفکش پمپ هایی هستند که اغلب در سیستم محل کار کوچک استفاده می شوند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که پساب را پمپاژ می کنند. این پساب مایع نسبتاً واضح است زیرا مواد جامد در مخزن سپتیک خارج شده اند.پمپ کفکش می تواند سطح بالاتری و کارآمدتر از سایر پمپ های کفکش را پمپ کند زیرا این پمپ ها مجبور نیستند مواد جامد فاضلاب را اداره کنند.

پمپ های انتقال مواد جامد - به این پمپ ها پمپ های بیرون کش فاضلاب نیز گفته می شود که برای پمپاژ فاضلاب خام ساخته شده اند. فاضلاب خام حاوی مواد جامد زیادی برای اکثر پمپ ها است ، بنابراین در پمپاژ فاضلاب خام فقط باید از پمپ های انتقال مواد جامد استفاده شود.

پمپ های چرخ دستی - یک پمپ چرخ دار شبیه پمپ جابجایی جامد است. این می تواند فاضلاب خام را پمپ کند. تفاوت در این است که پمپ چرخ دار دارای تیغه های چرخان مانند چرخ های زباله است که مواد جامد را قبل از پمپاژ فاضلاب برش داده و خرد می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی و قیمت پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps


[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیستم های حرارتی و برودتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]