نکات خرید پمپ کفکش مناسب

پنجشنبه 8 اسفند 1398
17:57
بامین تهویه

پمپ کفکش بزرگتر همیشه بهتر نیست.

نکاتی در مورد انتخاب پمپ کفکش مناسب

شما در حال خرید یک پمپ کفکش جدید هستید ، می خواهید بهترین ، طولانی ترین پایدار ، بزرگترین و بالاترین ظرفیت پمپ کفکش را داشت باشید.

هرچه پمپ بزرگتر باشد ، عملکرد آن نیز بهتر است ، درست است؟ اشتباه.

این تصور غلط رایج که پمپ های بزرگتر از عملکرد بهتری برخوردار هستند ، منجر به مسائل مختلف مربوط به چرخه کوتاه پمپ ها می شود. چرخه کوتاه عموماً هنگام نصب پمپ ، شروع و متوقف می شود ، و باعث می شود که پمپ زود از بین برود.

از نکات زیر استفاده کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته و مناسب ترین و بهترین پمپ کفکش را مناسب با کاربری خود تهیه نمایید.


نکات مربوط به اندازه پمپ کفکش


قبل از شروع نصب پمپ کفکش یا جایگزینی ، ظرفیت سیستم را در نظر بگیرید. ظرفیت سیستم ، که به طور معمول با نیاز خانه های مسکونی (تعداد حمام ، آشپزخانه و غیره) تعیین می شود ، هنگام تصمیم گیری در مورد توان (اسب بخار) پمپ بسیار مهم است.


سر کل دینامیکی سیستم را تعیین کنید. سر کل دینامیکی ، می تواند به عنوان مقدار کل قد که مایع پمپ می شود ، تعریف شود و مجموع سر استاتیک و سر اصطکاک است.


سراستاتیک تغییر کلی در ارتفاع از سطح سیال در گودال ، تا بالاترین نقطه تخلیه در سیستم است.


سر اصطکاک یک ضرر اضافی است که به عنوان جریان آب از طریق لوله ها ، شیرهای چک ، آرنج ها و اتصالات ایجاد می شود. اصطکاک تابعی از سرعت سیال است و در اندازه لوله ، سرعت جریان و زبری سطح تغییر می کند.


نوع جامدهایی را که پمپ ممکن است با آن روبرو شوید ، بررسی کنید. هیچ دو پمپ کفکش یکسان نیستند. ممکن است یکی از مواد جامد را تا 1 محل کار کند ، در حالی که دیگری ممکن است مواد جامد را تا 2 اینچ کنترل کند. نصب های نامناسب مانند پمپ های پساب که به جای مواد جامد که از پمپ های کفکش عبور می کنند نصب می شوند ، می توانند منجر به خرابی پمپ و سیل شوند.


انتخاب درست حوضه هنگام اندازه گیری و نصب پمپ کف کش جدید بسیار مهم است. پس از تعیین صحیح نوع (HP ، ساخت و ساز ، سوئیچ ، و غیره) پمپ کفکش ، تعیین می کنید که حوضه شما از بالای حوضه یا سمت آن تخلیه شود. عمق متوسط ​​حوضه برای پمپ های کف کش استاندارد 24 درجه است.


مهم است که نوع پروانه مورد استفاده در برنامه را نیز در نظر بگیرید.

الف) پروانه گرداب درون محفظه پمپ فرو می رود ، عمل چرخش چرخشی ایجاد می کند که در واقع آب را از طریق سیستم پمپ می کند. مزیت طراحی این است که پروانه در مسیر جریان قرار ندارد و بنابراین ، فرصت انسداد را به شدت کاهش می دهد.

ب) پمپ کفکش گریز از مرکز ، در مقایسه با آن ، در انتقال آب مؤثرتر است. با این وجود احتمال گرفتگی زیاد می شود زیرا تمام آبهای پمپ شده باید بین ونهای پروانه عبور کنند.


نیازهای پمپاژ خود را در نظر بگیرید. آیا شما در حال نصب یک سیستم ساده یا یک سیستم دوگانه هستید؟

الف) سیستم ساده ، یک پمپ کفکش منفرد در یک حوضه استاندارد است. این سناریوی استفاده استاندارد شما برای یک زیرزمین با اندازه متوسط ​​در یک خانه خانوادگی است.

ب- سیستم دوتایی ، شامل دو پمپ کفکش در همان حوضه است. اگر مشتری زیرزمینی با اندازه متوسط ​​داشته باشد یا با مصادیق روزانه مصرف زیاد آب روبرو شود ، یک سیستم دوتایی را در نظر بگیرید. سیستم های دوبلکس ، اغلب به نصب کنترلر پمپ احتیاج دارند تا صاحب خانه بتواند به درستی استفاده هر پمپ کفکش را بطور جداگانه مدیریت کند.


در نهایت ، آزمایشگاه فاضلاب جدید را آزمایش کنید تا از حداکثر سرعت حاصل شود. اغلب اوقات ، اندازه نامناسب لوله ، از جمله عوامل دیگر ، می تواند منجر به عدم پمپ های کفکش در دستیابی به GPM تبلیغ شده شود. محاسبه صحیح واحدهای ثابت لوازم جانبی (ماشین ظرفشویی ، حمام ، ماشین لباسشویی و غیره) برای پیدا کردن ظرفیت مناسب پمپ ، اطمینان حاصل خواهد کرد که شما پمپ کفکش صحیح را برای کار انتخاب کرده اید.


در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر ، سیستم پمپ خود را بر اساس میزان جریان مورد نیاز و TDH انتخاب کنید تا خواسته های سیستم را برآورده کنید. اکثر تولید کنندگان پمپ منحنی های عملکردی را منتشر می کنند که نشان دهنده قابلیت جریان و هد محصولاتشان است.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مشخصات فنی و قیمت پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps



[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیستم های حرارتی و برودتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]