آشنایی بیشتر با لوازم و تجهیزات استخر

شنبه 10 اسفند 1398
16:53
بامین تهویه

در این مقاله با انواع تجهیزات استخر و کاربرد آنها در داشتن استخری تمیز و زیبا بیشتر آشنا می شوید.

پمپ های استخر و موتور

پمپ های استخر قلب سیستم تصفیه استخر شما است. پمپ های استخر ، گردش آب را از طریق فیلترها ، بخاری ها ، کفگیرها و ویژگی های آب حفظ می کند. گردش آب آسانترین راه برای بهبود شرایط تمیز و سالم شنا است. برای هر تنظیم استخر ، پمپ های منفرد ، سرعت دوگانه و سرعت متغیر پیدا خواهید کرد.

برای مشاهده منبع اصلی ، قیمت تجهیزات استخر و سونا خشک روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/article/good/تجهیزات-استخر-و-جکوزی-لوازم-استخر

فیلترهای استخر


فیلترهای استخر همانطور که از طریق سیستم تصفیه گردش می کند ، آب استخر را تمیز می کند. سه نوع اصلی فیلتر استخر عبارتند از فیلترهای Sand ، D.E. فیلترها و فیلترهای کارتریج.

پاک کننده های اتوماتیک استخر

یک راه مناسب برای نگهداری استخر با یک تمیز کننده خودکار استخر است. آنها به کاهش نیاز به مسواک زدن ، اسکیت و خلاء دستی استخر کمک می کنند تا مشتریان بتوانند زمان بیشتری را برای لذت بردن از استخر خود صرف کنند و زمان کمتری برای تمیز کردن آن داشته باشند. لسلی دارای سه نوع تمیز کننده اتوماتیک استخر: روباتیک ، ساکشن و فشار فشار.

بخاری استخر

بخاری استخر ، صرف نظر از دمای بیرون ، آب استخر را در تمام طول سال لذت بخش می کند. چه به دنبال باز کردن استخر در اوایل بهار باشید و چه در اواخر پاییز باز باشد ، یک بخاری استخر به سرعت کار را تمام می کند. لسلی مجموعه متنوعی از بخاری های گازی طبیعی ، بخاری استخر پروپان و بخاری های استخر برقی را برای نیاز هر استخر شنا حمل می کند.


چراغ های استخر

چراغ های استخر زیبایی زیبایی استخر شما را در شب افزایش می دهد و زمان شنا را تمدید می کند و استخر شما را حتی بیشتر لذت بخش می کند! ما لامپ های روشنایی و جایگزینی استخر را با وضوح ، رنگ و تنظیمات کاملاً قابل تنظیم ارائه می دهیم که جلوه نورپردازی چشمگیر را به هر فضای بیرون اضافه می کند. این که آیا شما به دنبال انرژی چراغ استخر LED با انرژی کارآمد ، سرمایه گذاری اولیه پایین تر برای روشنایی استخر رشته ای ، نمایش های رنگی درخشان یا روشنایی چشم انداز و چشم انداز هستید ، ما آنچه نیاز دارید را داریم.


مرکز تجهیزات استخر با کیفیت

مرکز تأمین استخر یک فروشگاه برای همه نیازهای تجهیزات استخر شما است. ما انتخاب کاملی از بهترین تجهیزات استخر را برای کمک به شما در ایجاد حیاط خلوت شما در محلی برای تابستان امسال در اختیار شما قرار داده ایم! آیا چیزی همانطور که باید کار نمی کند؟ ما همچنین قطعات تجهیزات استخر را به شما کمک می کنیم تا از تابستان خود سریعتر استفاده کنید. مرکز تامین استخر انواع مختلفی از فیلترها را برای اطمینان از اطمینان از استخر شنا در استخر شما دارد. از فیلترهای شن و ماسه و فیلترهای کارتریج گرفته تا فیلترهای DE (زمین مادون قرمز) ، همه آنها را داریم! برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


محبوب ترین فیلترهای ما و مواردی که به مشتریان ما توصیه می کنیم عبارتند از:

فیلترهای شنی Hayward

فیلترهای شنی Pentair Tagelus

کارتریج های جایگزین برای فیلترها Hayward ، Pentair ، Jandy و Sta-Rite

در مورد نیازهای تصفیه آب استخر خود با کارشناسان ما صحبت کنید و آنها فیلتر صحیحی را ارائه می دهند که پاسخگوی تمام نیازهای شما باشد.


پمپ های استخر مؤثر

آیا به دنبال پمپ استخر کارآمد هستید که عملکردی عالی را ارائه دهد؟ پمپ مناسب استخر شما به چند عامل مهم مانند اندازه استخر شما و نوع استخر آن بستگی دارد (بالاتر از زمین یا زیر زمین). اندازه و نوع استخر شما هر چه باشد ، می توانیم به شما کمک کنیم پمپ مناسبی را برای شما پیدا کنیم! ما محبوب ترین پمپ ها را در فروشگاه خود حمل می کنیم اما می توانیم آنچه را که در موجودی نداریم سفارش دهیم.

PUMPS POOL برای عملکرد آنها شناخته شده است

ما معتقدیم که پمپ های زیر بهترین عملکرد و کارایی را ارائه می دهند:

Hayward - Super Pump: پمپ استخر استخر پرفروش در جهان است

Hayward - Super Pump VS: شما می توانید تا 80٪ صرفه جویی در هزینه انرژی نسبت به موتورهای تک سرعت داشته باشید.

Pentair - SuperFlo VS: آنها پمپ هایی با انرژی هستند که برای ساعت های 24 ساعته واقعی و رابط های بصری مناسب هستند. این ایده آل برای برنامه های جدید و استاندارد جایگزینی پمپ است.

پاک کننده های پیشرفته و خودکار استخر

رفته است روزهایی که شما برای تمیز کردن کف و دیوارهای استخر خود مجبور به پایین آمدن هستید! پاک کننده های پیشرفته اتوماتیک استخر می توانند سریعتر کار بهتری را برای شما انجام دهند. به نظر می رسد کمی گران است ، اما در دراز مدت ، ارزش سرمایه گذاری را دارد. ما انتخاب زیادی از تمیز کننده های استخر را در اختیار شما قرار می دهیم ، بنابراین می توانید یکی از آنها را که متناسب با نیاز و بودجه شماست انتخاب کنید. بعضی از تمیز کننده های استخر روباتیک که در اختیار ما قرار می گیرد شامل موارد زیر است:

پاک کننده استخر

Polaris - P955: این تمیزکننده استخر روباتیک سیستم آسانسور آسان را با ریموت دستی قابل تشخیص ، نشانگر قوطی کثیف و خلاء گرداب ارائه می دهد.

Maytronics - M400، M600 و M500: این تمیزکننده استخر رباتیک درجه یک با ضمانت سازنده سه سال تولید کننده ارائه می شود.

Maytronics - S300 & S300i: ویژگیهای پیشرفته ای مانند تصفیه چند لایه را ارائه می دهد. تقریباً در نیمی از زمان می توانید از حالت سریع برای تمیز کردن کارآمد استفاده کنید.

ما موجودی از پاک کننده های استخر مکش را داریم که عملکردی عالی را ارائه می دهد و نگهداری آنها آسان است. آن ها هستند:

هایوارد - AquaNaut® 400: این اولین تمیز کننده استخر مکش گوشه ای به گوشه است که بدون گرفتگی کار می کند.

Zodiak - MX8 Elite: این اولین پاک کننده استخر مکش با برس های سایکلونیس است که باعث تمیز کردن استخر شما می شود.

Zodiak - DC33: پاک کننده استخر کنار ساکشن به سبک دیسک است که عملکرد آرام را ارائه می دهد.

لطفا فراموش نکنید که در مورد تخفیف های وارد کننده سازنده سؤال کنید. تمیز کننده های اتوماتیک استخر باعث می شود تا در هزینه شما عزیزان صرفه جویی شود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.


ازن ژنراتورهای کلر

فرآیند کلرزنی نمک یک روش عالی برای تصفیه آب استخر شما است. و تولید کننده های کلر نمکی با کیفیت کمی در بازارهایی مانند کلرناتور آب نمک هایوارد وجود دارد. اگر به دنبال یکی هستید ، می توانیم کمک کنیم. به فروشگاه ما بروید و با کارشناسان استخر ما صحبت کنید!

برخی از سیستم های آب نمکی که در اختیار ما قرار دارد:


هایوارد - AquaRite (برای استخرهای زیرزمینی حداکثر 40،000 گالن یا 152،000 لیتر): این بهترین تولید کننده کلر الکترونیکی کلر است ، که در رفع نیاز به مخلوط کردن ، اندازه گیری و آشفتگی اطراف آن با کلر مایع (قرص کلر) کمک می کند. استفاده از این سیستم تجربه شنا شما را به طرز چشمگیری افزایش می دهد.

هایوارد - AquaRite 900 (برای استخرهای زیرزمینی حداکثر 40،000 گالن یا 152،000 لیتر): این کالای نمونه است که کلر نمک برتر را ارائه می دهد. با این حال ، حاوی یک عمر طولانی TurboCell است که 25 درصد کلر بیشتر در طول عمر خود نسبت به سایر سیستم های AquaRite تولید می کند. شما می توانید مطمئن باشید که سرمایه گذاری بلند مدت انجام داده اید.

هایوارد - نمک کم AquaRite (برای استخرهای زیرزمینی تا 30،000 گالن یا 114000 لیتر): این یک رویکرد سازگار با محیط زیست برای ضد عفونی کردن استخر است. بله ، درست است! واحد نمک کم AquaRite در مقادیر کم نمک و به همان میزان کم نمک 1200ppm عمل می کند.

لطفا فراموش نکنید که در مورد تخفیف های وارد کننده سازنده سؤال کنید. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ژنراتور کلر نمک


قطعات جایگزین و لوازم جانبی

ما یک قسمت گسترده از قطعات جایگزینی را برای نیازهای استخر و تامین آبگرم شما ، از جمله لوله ، واشر ، چرخ دنده ها و فیلترهای استخر ، پمپ ها ، سیستم های گرمایشی و پاک کننده های اتوماتیک همه مارک ها و مدل های مختلف حمل می کنیم. اگر تجهیزات استخر خود را تعمیر می کنید و به یک قسمت جایگزینی نیاز دارید ، می توانیم به شما کمک کنیم تا آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید!

معمولاً به نظر می رسد تعمیر تجهیزات استخر کاری است که متخصصان این کار را انجام می دهند. اما وارد آن نشوید ، مگر اینکه بدانید که چه کاری انجام می دهید ، زیرا ممکن است هزینه بیشتری برای شما به همراه داشته باشد. در صورت نیاز به کمک ، با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس حاصل نمایید.


جهت مشاهده مشخصات فنی ، تصاویر و قیمت تجهیزات استخر ، فروش تجهیزات استخر و خرید تجهیزات استخر و لیست قیمت تجهیزات استخر به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید. روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/article/good/تجهیزات-استخر-و-جکوزی-لوازم-استخر


[ بازدید : 336 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیستم های حرارتی و برودتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]