تفاوت پمپ کفکش و پمپ چرخ دستی یا خردکننده

شنبه 17 اسفند 1398
14:29
بامین تهویه

هنگام در نظر گرفتن اصطلاحات ، به یاد داشته باشید که تمام پمپ های چرخ دستی پمپ کفکش هستند اما همه پمپ های کفکش پمپ های چرخ دستی نیستند. پمپ کف کش به گونه ای طراحی شده اند که مواد جامد زباله را به قطر 2 می رساند. پمپ های چرخ دستی می توانند مواد زائد زباله را به دوغاب تبدیل کنند که از طریق لوله کشی راحت تر قابل حمل هستند. در این حالت ، "مواد جامد زباله" به زباله های آلی و دستمال توالت استاندارد می پردازد که به راحتی می توان آنها را تجزیه کرد.

تصور غلط رایج این است که پمپ های چرخ دستی می توانند اشیاء سنگین مانند محصولات زنانه ، پلاستیک و لباس های سست را از بین ببرند. اگر گرفتگی یک مشکل مداوم است - می گویند شما صاحب یک متل هستید و میهمانان درمورد آنچه در توالت فرار می کنند بی تفاوت هستند - ممکن است شما را از انتخاب پمپ خردکن یا برش مخصوص قفل انتخاب نکنید. خردکن ها به صراحت برای از بین بردن مواد جامد مصنوعی مانند پوشک یا بطری های پلاستیکی طراحی شده اند.

اندازه گیری و پیکربندی سیستم فاضلاب یک فرایند ظریف و جامع است. سایر فاکتورهای مهم که باید در نظر داشته باشید دمای مایع پمپاژ شده و همچنین مصالح ساختمانی خود پمپ است. مواد بادوام و ضمانت قوی توصیه می شود. بدانید که آیا این مواد برای برنامه های داخلی یا خارج از خانه رتبه بندی شده اند. اجزای فضای باز نیاز به ضد آب دارند.

اگر نمی خواهید با ناراحتی و هزینه خرید اجزای جداگانه مقابله کنید ، خرید بسته سیستم فاضلاب را در نظر بگیرید. بسته ها می توانند شامل کلیه اجزای از پیش مونتاژ شده باشند که روند کار را بطور قابل توجهی ساده می کنند. براس مشاهده قیمت پمپ کفکش به سایت بامین تهویه مراجعه کنید.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده مقاله اصی پمپ کفکش روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/ballast-pumps-sewage-pumps


[ بازدید : 418 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیستم های حرارتی و برودتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]