محل نصب پمپ سیرکولاتور

شنبه 17 اسفند 1398
14:32
بامین تهویه

دورترین فیکس بر روی حلقه ، پمپ های چرخه ای به جای هدر دادن انرژی در گرم کردن لوله کشی از آخرین فیکسچر به آبگرمکن ، آب گرم آماده را تا آخرین فیکسچر روی حلقه حفظ می کنند. نصب پمپ سیرکولاتور در دورترین وسایل روی یک حلقه گردش آب گرم اغلب به دلیل محدود بودن فضای موجود ، لوازم آرایشی ، محدودیت سر و صدا یا کمبود توان موجود امکان پذیر نیست. پیشرفت های اخیر در فن آوری گردش آب گرم باعث می شود از پمپاژ کنترل دما بدون نیاز به نصب پمپ در آخرین قطعه روی حلقه آب گرم بهره مند شوید. این سیستم های پیشرفته گردش آب گرم از یک پروب دما در تماس با آب استفاده می کنند که به صورت استراتژیک در آخرین قسمت روی حلقه نصب شده است تا لوله های بازده طولانی مدت گرمایش انرژی را هدر دهد. عایق حرارتی اعمال شده بر روی لوله ها به کاهش این فقدان دوم کمک می کند و مقدار آب لازم برای پمپاژ را به حداقل می رساند تا آب داغ دائماً در دسترس باشد.

سیستم چرخش سنتی آب گرم از خط آب موجود به عنوان خط برگشت از نقطه استفاده از دورترین نقطه از مخزن آب گرم به مخزن آب گرم واقع شده استفاده می کند. اولین مورد از دو نوع سیستم دارای پمپ سیرکوله نصب شده در بخاری آب گرم است در حالی که یک شیر کنترل ترموستاتیک "معمولاً باز" در دورترین فیکس از بخاری آب نصب می شود و هنگامی که آب گرم با شیر تماس پیدا می کند دریچه را کنترل می کند تا جریان متقاطع بین داغ و خطوط سرد نوع دوم سیستم از پمپ کنترل شده ترموستاتیک استفاده می کند که در دورترین فیکس از پکیج آب نصب می شود. این پمپ های کنترل شده ترموستاتیک غالباً دارای شیر چکشی "معمولاً بسته" هستند که از ورود آب در خط آب سرد به داخل خط آب گرم جلوگیری می کند. در مقایسه با یک خط برگشت اختصاصی ، استفاده از خط آب سرد به عنوان بازده ، مضرات گرم کردن لوله آب سرد (و آب موجود) را دارد. نظارت دقیق دما و کنترل جریان فعال می تواند از دست دادن آب سرد در خط آب سرد به حداقل برسد.


پیشرفت های فن آوری در صنعت این امکان را به وجود می آورد که تایمرها را برای محدود کردن کارها در ساعات مشخصی از روز کاهش دهند تا فقط در مواقعی که اشغال کنندگان از آب داغ استفاده می کنند ، اتلاف انرژی را کاهش دهند. پیشرفت های اضافی در فن آوری شامل پمپ هایی است که برای حفظ دمای آب داغ در مقابل پمپ به طور مداوم که انرژی الکتریکی بیشتری مصرف می کند ، روشن یا خاموش می شوند. کاهش زباله و ناراحتی در مصرف انرژی با جلوگیری از بروز سیفون خط آب گرم در سیستم های سیرکولاتور با حلقه باز که از خط آب سرد استفاده می کنند برای بازگشت آب به آبگرمکن امکان پذیر است. خط آب داغ سیفونینگ هنگامی اتفاق می افتد که آب از درون خط آب داغ یا به دلیل اختلاف فشار آب بین خطوط آب سرد و گرم مجبور به خط آب سرد شود. استفاده از شیر برقی "معمولاً بسته" با جلوگیری از ریختن آب غیر گرم از خطوط آب گرم در هنگام استفاده از آب سرد ، به میزان قابل توجهی مصرف انرژی را کاهش می دهد. استفاده از آب سرد فوراً فشار آب را در خطوط آب سرد کاهش می دهد ، فشار بیشتر آب در خطوط آب گرم باعث می شود آب از طریق دریچه های متقاطع ترموستاتیک "معمولاً باز" و دریچه های بازرسی جریان برگشتی (که فقط از جاری شدن آب سرد به خط آب گرم جلوگیری می کند) مجبور کند. افزایش تقاضای انرژی در بخاری آب.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت پمپ سیرکوله و فروش پمپ سیرکوله به سایت بامین تهویه مراجعه فرمایید روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/پمپ-سیرکولاتور



[ بازدید : 436 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به سیستم های حرارتی و برودتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]